خط ویژه

٠٢١88596011

خط ویژه

02188596011

باتری صبا سان

آشنائی با باتری صبا سان مناسب مناطق گرمسیری

فهرست مطالب

صبا سان یکی از برند های فعال در زمینه تولید باتری ماشین به حساب می آید که محصولاتش را به صورت تضمینی تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد. جالب است بدانید که باتری ماشین تولید شده توسط این برند به علت داشتن یک سری ویژگی های کلیدی، طرفداران زیادی را به دست آورده است. باتری صبا سان به گونه ای طراحی شده است که شما با خیال راحت می توانید آن را در مناطق گرم سیری مورد استفاده قرار دهید. البته که باطری صبا می تواند در دسته بندی ها و مدل بندی های مختلفی به فروش برسد. شما همیشه باید به دنبال خرید باتری خوب باشید تا با مشکل خاصی مواجه نشوید. امروز ما قصد داریم تا در مورد صبا سان، چیستی محصولاتش و مزایای استفاده از آن با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

iranbatri 1 1
صبا سان

باتری ماشین چیست و چه وظیفه ای دارد؟

قبل از بررسی صبا سان و باتری های تولید شده توسط این برند، بیایید تا نگاهی به چیستی و نحوه عملکرد باتری بیندازیم. آیا شما تا کنون از خود پرسیده اید که برق خودرو چگونه تامین می شود؟ بی شک فعالیت قسمت هایی همچون چراغ ها، استارت ماشین، ضبط و غیره به نیروی برق نیاز دارد. به صورت کلی همه برق مورد نیاز خودرو توسط باتری تامین می شود. باطری ماشین به گونه ای طراحی شده است که با ساختار خاص خود برق را تولید کند و آن را در اختیار سیستم های اصلی ماشین قرار دهد. توجه داشته با شید که برق خودرو به صورت کامل فقط با استفاده از باتری تامین می شود. به همین علت هم توجه به این قطعه پر اهمیت، می تواند نتایج مطلوبی را برای شما به همراه داشته باشید.

هنگامی که مصرف برق ماشین شما افزایش پیدا می کند، شما باید از باتری های بهتر و قوی تری هم استفاده کنید. توجه داشته باشید که برند های زیادی در زمینه تولید و فروش باتری در ایران فعالیت کرده و محصولات و خدماتشان را با تعرفه های متنوعی در اختیار مشتریان قرار می دهند. باتری های موجود در بازار ایران در دو دسته باتری های اتمی و باتری های اسیدی تقسیم می شوند. هر کدام از این باتری ها یک سری ویژگی های خاص داشته و شما می توانید آنها را در موقعیت های مختلفی مورد استفاده قرار دهید. فقط توجه داشته باشید که نحوه ساخت باتری می تواند بر روی طول عمر باتری و قیمت نهایی آن تاثیرات زیادی را به همراه داشته باشد.

iranbatri 2
صبا سان

نکات مهم در هنگام خرید باتری ماشین

در هنگام خرید باتری ماشین عوامل و متغیر های زیادی وجود دارند که شما باید به آنها توجه داشته باشید. هر کدام از این عوامل به نحوی خاص بر روی پروسه خرید باتری تاثیر گذار هستند. جریان خروجی و شدت آمپر باتری دو مورد از مهم ترین مواردی هستند که در هنگام خرید این محصول باید به آن توجه داشته باشید ولی، جدا از این دو مورد شما باید به نوع باتری و نوع طراحی آن هم توجه داشته باشید. یک سری از انواع باتری ماشین موجود در بازار های داخلی ایران برای آب و هوای سرد طراحی شده اند. در صورت  استفاده از آن محصولات در آب و هوای گرم، باتری خیلی سریع تر از حالت معمول طول عمر خود را از دست می دهد. اگر شما در آب و هوای گرم و مناطق گرمسیر ایران همچون قسمت های جنوبی زندگی می کنید، استفاده از باتری های طراحی شده مخصوص مناطق گرمسیر یک مسئله ضروری برای شما به حساب می آید.

بی شک برند های زیادی در سراسر ایران انواع باتری ماشین در مناطق گرمسیر را طراحی و تولید می نمایند ولی، بهتر است که در این مورد هم شما کمی وسواس به خرج دهید و به دنبال استفاده از بهترین برند ها و بهترین شرکت های موجود باشید. برند صبا سان یکی از معتبر ترین و اصلی ترین برند های فعال در زمینه تولید باتری ماشین مخصوص مناطق گرمسیر به حساب می آید که محصولاتش را همراه با تضمین و ضمانت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

iranbatri 3 1
صبا سان

استفاده از یک فرمولاسیون خاص در طراحی باتری های تولید شده توسط این برند باعث شده تا طول عمر آنها افزایش پیدا کند. توجه داشت باشید که شما نمی توانید محصولات صبا سان را در مناطق سردسیر مورد استفاده قرار دهید. البته که در زمینه استفاده از باتری های تولید شده توسط صبا سان محدودیتی وجود ندارد. افرادی که در مناطق سردسیر ایران زندگی می کنند هم به راحتی می توانند محصولات این برند را مورد استفاده قرار دهند. ولی، کارایی و طول عمر این باتری ها در مناطق گرمسیر خیلی بالا تر از حد معمول می باشد.

معرفی صبا سان

صبا سان که با نام هایی همچون صبا باتری هم شناخته می شود یکی از معروف ترین برند های تولید کننده باتری مخصوص مناطق گرمسیر در ایران به حساب می آید که خدمات و محصولاتش را با تعرفه های متنوعی در اختیار مشتریان قرار می دهد. صبا سان یکی از برند های خوش قیمت ایرانی به حساب می آید که چند دهه تجربه در زمینه طراحی و ساخت باتری ماشین دارد. صبا باتری یا صبا سان یک شرکت نیست! در واقع این نام برای یک برند خاص طراحی شده است. جالب است بدانید که سید مجید هدایت از سال 96 به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیر عامل این برند شناخته شده است. این برند به نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران وابسته است. از آنجایی که قسمتی از بودجه نیرو های مسلح در اختیار این تیم قرار می گیرد، این برند هم محصولات با کیفیتی را تولید می نماید.

به صورت کلی مهم ترین حوزه و شاخه فعالیتی برند صبا سان، ساخت باتری های مخصوص ماشین در مناطق گرمسیر می باشد. مهم ترین دلیل شهرت و معروفیت برند صبا سان هم همین مسئله است. محصولات تولید شده توسط این برند کیفیت ساخت بالایی داشته و شما با خیال راحت می توانید آنها را در موقعیت های متنوعی مورد استفاده قرار دهید. لازم به ذکر است که صبا سان در زمینه طراحی و ساخت باتری های صنعتی هم فعال است. همین مسائل باعث شده اند تا صبا باتری نقش مهمی در صنایع مختلف ایران بازی کند.

محصولات این برند معمولا همراه با گارانتی و ضمانت های مورد نیاز در بازار عرضه شده و می تواند خیال مشتریان را از بابت کیفیت راحت کند. لازم به ذکر است که صبا سان در این زمینه تنها نیست و رقبای زیادی دارد. از برند های خارجی گرفته تا برخی از برند های ایرانی به عنوان مهم ترین رقبای صبا سان شناخته شده اند. البته که این برند فقط در زمینه تولید باتری مخصوص مناطق گرمسیر فعالیت نمی کند. ولی این محصولات به عنوان یکی از مهم ترین دسته بندی های باتری صبا سان به حساب می آیند.

iranbatri 4 1
صبا سان

انواع باتری صبا سان

حال که با برند صبا سان به صورت کامل آشنا شدیم، بیایید تا به سراغ محصولات تولید شده توسط این برند برویم. به صورت کلی قدرت خروجی باتری که با واحد آمپر مشخص می شود، به عنوان مهم ترین عاملی شناخته شده است که می تواند کیفیت باتری را مشخص کند. باتری های صبا سان یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین باتری های موجود در بازار ایران به حساب می آید که با سطوح قدرتی بالایی در بازار عرضه می شوند. معمولا صبا سان محصولاتش را با قدرت 55 آمپر در بازار عرضه می کند. شما می توانید محصولات تولید شده توسط این برند را همراه با قدرت های خروجی و تعرفه های متنوعی تهیه کنید. مسئله مهمی که شما باید در این زمینه به آن توجه داشته باشید مربوط به نیاز های ماشین شما است. شما باید بر اساس حداقل و حداکثر توان ماشین خود یک محصول خاص و ویژه را تهیه نمایید.

در زمان های قبل تر باتری های تولید شده توسط صبا سان فقط برای داشتن قیمت پایین و خوب شناخته شده بودند. ولی امروزه همه چیز فرق کرده است. چرا که محصولات تولیدی این برند به علت داشتن طول عمر بالا و کیفیت ساخت فوق العاده در کنار قیمتی مناسب و پایین شناخته شده اند. شما به راحتی می توانید انواع باتری صبا سان را در موقعیت های مختلفی مورد استفاده قرار دهید. معمولا این باتری ها با استفاده از سرب و اسید طراحی شده اند و به همین علت هم به آنها باتری های سرب اسیدی گفته می شود.

iranbatri 5
صبا سان

باتری مخصوص مناطق گرمسیر چیست؟

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که باتری مخصوص مناطق گرمسیر چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که باتری های مخصوص مناطق گرمسیر، محصولات مهم و با ارزشی هستند که می توانند دامنه دمایی بالایی داشته باشند. هنگامی که شما یک باتری معمولی را تهیه می کنید، می توانید آن را در یک مدت زمان از قبل مشخص شده مورد استفاده قرار دهید. مثلا باتری های اسیدی معمولا 3 سال در دمای 20 درجه عمر می کنند. هرچه دما افزایش پیدا کند، طول عمر باتری کمتر می شود. این مسئله تا حدی افزایش پیدا می کند که به ازای هر 10 درجه افزایش دما، طول عمر باتری نصف خواهد شد. به صورت کلی مناطق گرمسیر ایران همچون بندر عباس، خوزستان، اهواز و غیره همگی دامنه حرارتی و دمایی بالایی دارند. این مسئله هم باعث شده تا استفاده از باتری های معمولی در آنها نتایج نا مطلوبی را به همراه داشته باشد. در چنین شرایطی مردم باید از باتری ماشین گرمسیری استفاده کنند.

شرکت های تولید کننده معروفی همچون صبا سان و صبا باتری، تحقیقات گسترده ای را بر روی علت مشکل باتری در مناطق گرمسیر انجام داده اند. سپس آنها با حل مشکلات شناسایی شده، طول عمر باتری در مناطق گرمسیری را افزایش داده اند. این مسئله هم باعث شده تا قدرت، طول عمر و عملکرد باتری ماشین در مناطق گرمسیر افزایش پیدا کند. لازم به ذکر است که محصولات تولید شده توسط صبا سان می تواند در سه دسته 55، 66 و 74 میلی آمپر ساعت تولید شود. مردم ساکن در قسمت های جنوبی ایران می توانند با خیال راحت از این محصولات استفاده کنند.

iranbatri 6
صبا سان

مهم ترین مزایای باتری گرمسیری صبا سان

به صورت کلی استفاده از باتری گرمسیری صبا سان می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. همانطور که گفته شد به ازای هر 10 درجه افزایش دما، طول عمر یک باتری نصف می شود. این مسئله می تواند مشکلات اقتصادی جدی را برای افرادی که ماشین دارند به همراه داشته باشد. آنها به جای اینکه هر 3 سال یک بار باتری خود را عوض کنند مجبور می شوند تا هر سال یک باتری جدید را بر روی ماشین خود نصب کنند. این مسئله نه تنها می تواند به ساختار داخلی ماشین آسیب وارد کند، بلکه می تواند طول عمر آن را نیز تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

صبا باتری بیش از چهل سال سابقه در زمینه تولید باتری های مخصوص مناطق گرمسیری دارد. به همین علت هم محصولات تولید شده توسط این برند قدرت عملکردی خوبی داشته و شما می توانید آنها را با خیال راحت مورد استفاده قرار دهید. از آنجایی که باتری ماشین صبا سان مخصوص دمای بالا طراحی شده است، استفاده از آن به شما کمک می کند تا سلامت قسمت های مختلف ماشین را نیز افزایش دهید. هنگامی که شما از یک باتری ضعیف یا خراب یا معمولی در این مناطق استفاده کنید، به مرور زمان ساختار داخلی موتور آسیب های جدی می بیند.

طول عمر دقیق باتری های این برند

به صورت کلی طبق اطلاعات به دست آمده توسط این برند، باتری های تولید شده توسط صبا سان می توانند تا 40 هزار کیلومتر بدون مشکل فعالیت کنند. یعنی شما می توانید این محصولات را در بازه زمانی دو الی سه سال مورد استفاده قرار دهید. این طول عمر برای باتری های اسیدی یک طول عمر نسبتا رایج و معمولی می باشد. توجه داشته باشید که پس از گذشت چهل هزار کیلومتر یا سه سال، شما حتما باید باتری ماشین خود را تعویض نمایید. حتی اگر باتری مشکلی نداشته باشد و به راحتی ماشین را روشن کند، مواد شیمیایی موجود درون آن دستخوش تغییر شده اند. در چنین شرایطی شما باید باتری ماشین خود را عوض کنید تا از ورود آسیب های احتمالی به قسمت های درونی موتور جلوگیری نمایید.

خرید باتری ماشین همراه با ارسال و نصب رایگان
مقایسه، بررسی، انتخاب و خرید باتری ماشین از ایران باتری