خط ویژه

٠٢١88596011

خط ویژه

02188596011

بهترین قیمت باتری ام جی ۳۶۰ خرید با ارسال و نصب رایگان
باتری-ام-جی-۳۶۰

باتری ام جی ۳۶۰

اطلاعات بیشتر درباره باتری ام جی ۳۶۰

باطری ام جی ۳۶۰ چند آمپر است؟ عمر آن چقدر است؟

باتری ام جی ۳۶۰ بصورت فابریک و نصب شده در کارخانه یک باطری ۶۰ آمپر  پایه کوتاه قطب چپ می باشد.  عوامل زیادی بر عملکرد باتری خودرو تاثیر گذار است از جمله رانندگی طولانی مدت و استفاده از سیستم صوتی. بنابراین اگر کمی بیش از حد معمول از برق خودرو استفاده می کنید، به شما پیشنهاد می کنیم باتری با آمپر بالاتر نصب کنید. در صورت استفاده از تجهیزات صوتی تصویری امکان نصب باتری ۶۶ امپر بر روی خودروی ام جی ۳۶۰ وجود دارد.

توجه داشته باشید که استفاده از باتری با آمپر بالاتر در تصادفات رانندگی خطرات بیشتری دارند. پس توصیه می کنیم حداکثر 5 تا 10 آمپر بیشتر از آمپر استاندارد خودروی خود استفاده نکنید.

هر دو نوع باتری اتمی و باتری اسیدی برای خودرو ام جی 360 قابل نصب است اما باطری اتمی به علت طول عمر بیشتر و عدم نیاز به مراقبت و نگهداری مناسبتر است.

عمر باتری ام جی ۳۶۰

باتری MG 360 حدودا ۲ الی ۳ سال معادل ۵۰۰۰۰ کیلومتر عمر مفید خواهد داشت. لازم به ذکر است عمر باتری ماشین ام جی ۳۶۰ وابسته به نحوه کارکرد و تعداد استارت خودرو نیز دارد. چنانچه بهترین باتری ماشین موجود در بازار را هم تهیه کرده باشید ولی از باطری ماشین بیش از حد کار بکشید باتری خودروی شما به زودی فرسوده می‌شود. مهمترین عامل فرسودگی زودهنگام باتری استفاده از آن در زمان خاموش بودن خودرو است.
اغلب بعد از چند سال کیفیت عملکرد باتری خودرو ام جی ۳۶۰ شما کاهش خواهد یافت. به طور مثال شیشه بالابر در زمان خاموش بودن ماشین به درستی عمل نمی‌کند یا کیفیت و قدرت نور چراغ‌های خودرو ام جی ۳۶۰ شما کمتر خواهد شد. اگر در زمان استارت زدن، برق پشت آمپر قطع شده و ماشین روشن نمی‌شود، بهتر است هرچه سریع‌تر باتری ماشین خود را عوض کنید.

باتری خودروهای مشابه: باتری اچ سی کراس – باتری ام وی ام ۳۱۵ – باتری ام جی ۳باتری ام جی 350

قیمت و خرید باطری ام جی ۳۶۰

دریافت مشاوره قبل از خرید باطری ام جی ۳۶۰
در انتخاب باطری مناسب و خرید باتری ماشین ام جی ۳۶۰ سوال دارید؟ از ما بپرسید.