خط ویژه

٠٢١88596011

خط ویژه

02188596011

ایران باتری

خرید باتری ماشین از برندهای معتبر همراه با ارسال فوری و تعویض رایگان در تهران، بهترین قیمت باطری ماشین

ارسال و تعویض رایگان باتری ماشین
ارسال و تعویض رایگان باتری ماشین
قیمت مناسب

بهترین قیمت باطری ماشین

ارسال فوری و تعویض رایگان

ارسال و نصب رایگان باتری در تهران

تست دینام رایگان

تست رایگان باتری و دینام

ضمانت اصالت باتری

ارايه باتری‌های اصلی با ضمانتنامه معتبر

نحوه خرید باطری ماشین از ایران باتری

۱- مشاوره رایگان

با کارشناس ایران باتری

۲- ثبت سفارش

در سایت ایران باتری

۳- ارسال فوری

زیر یک ساعت

۴- تعویض باتری

در محل شما بدون هزینه

۵- پرداخت در محل

دریافت گارانتی

باتری ماشین: خرید با ارسال فوری و نصب رایگان

بهترین قیمت باتری ماشین

حتما برایتان پیش آمده که وسط خیابان یا وقتی خیلی عجله دارید، باتری ماشین خراب شود. در این شرایط با خود می‌گویید کاش فروشگاهی بود که خدمات خرید باتری ماشین و تعویض و نصب رایگان باطری در محل را انجام می‌داد. یک تماس می‌گرفتی و یک کاربلد در سریع‌ترین زمان ممکن می‌آمد و باطری نو را روی ماشین شما نصب می‌کرد. چنین فروشگاهی باید کارشناسانی حرفه‌ای داشته باشد که سریعا یک باتری ماشین مطمئن و مناسب برای شما انتخاب کنند و در مرحله بعدی به سرعت خود را به شما برسانند و باتری ماشین را تعویض کنند و بهترین قیمت باتری ماشین را ارائه دهند.
چنین چیزی دیگر یک آرزو نیست. از این به بعد کافیست با فروشگاه اینترنتی ایران باتری تماس بگیرید تا باطری ماشین به صورت رایگان برای شما ارسال و روی خودروی شما نصب شود. ایران باتری با دارابودن ۳ نقطه ارسال در غرب تهران، شرق تهران و شمال تهران آماده ارسال سریع سفارشات باتری ماشین شما مشتریان عزیز در شهر تهران است.

خرید باطری ماشین بر اساس برند باتری

فروشگاه اینترنتی ایران باتری نمایندگی رسمی برندهای معتبر سازنده باطری ماشین، بهترین قیمت باتری ماشین

خرید باطری ماشین بر اساس نوع خودرو

باطری ماشین را از ایران باتری بخرید. در صورتی که باتری ماشین مورد نظرتان در قسمت زیر پیدا نکردید به منوی بالای صفحه مراجعه کنید.

خرید باتری ماشین بر اساس آمپر باتری

مشاهده قیمت و خرید انواع باطری‌ با شدت جریان متفاوت جهت استفاده در خودروها و دستگاه‌های مختلف در فروشگاه ایران باتری

آخرین باتری‌های تخفیف خورده

خرید باتری ماشین ارزان

باتری ماشین: یک قطعه حیاتی در سلامت خودرو شما

باتری ماشین مهم‌ترین قطعه در سیستم الکتریکی خودرو است. وظیفه‌ی این سیستم تامین، ذخیره و تقسیم انرژی الکتریکی مورد نیاز بخش‌های مختلف خودرو است. انتخاب باتری مناسب می‌تواند علاوه بر کاهش هزینه‌ها، سبب افزایش کارایی باتری و در نتیجه افزایش کارایی خودرو شود. باتری ماشین با همکاری دینام نیروی لازم برای موتور را تولید می‌کند. باتری قلب ماشین است و باید به آن توجه ویژه‌ای داشت. 

در انتخاب باتری مناسب برای خودرو باید به مشخصات فنی خودرو مانند میزان آمپر مورد نیاز در سیستم الکتریکی خودرو، قدرت دینام برای شارژ باتری و فضای موجود برای قرارگیری باتری توجه شود. میزان آشنایی صاحب ماشین با خودرو و سیستم فنی آن نیز در انتخاب باتری ماشین اهمیت دارد. اگر فرد زمان و حوصله‌ی کافی برای بررسی باتری را داشته باشد، باتری اسیدی انتخاب بدی نخواهد بود. برای افرادی که این زمان و حوصله را ندارند، باتری اتمی گزینه بهتری است. توجه داشته باشید که باتری های اسیدی برای آب و هوای سرد مناسب ترند.

پرسش‌های متداول

پاسخ به سوالات پرتکرار شما در مورد خدمات فروش اینترنتی باطری ماشین به همراه ارسال و تعویض رایگان در ایران باتری

عمر مفید باتری ماشین در حالت معمولی ۲ الی ۳ سال یا معادل ۵۰۰۰۰ کیلومتر است. مطالعه بیشتر: عمر باتری ماشین چقدر است؟ عوامل موثر بر عمر مفید باطری ماشین

در حال حاضر بهترین برندهای باتری ماشین موجود در بازار تولید شرکت‌های سپاهان باتری، صبا باتری و برنا باتری هستند.

بله، ارسال و تعویض باتری برای تمامی سفارش‌ها در شهر تهران رایگان می‌باشد.

تمامی سفارش‌های داخل شهر تهران زیر یک ساعت بدست شما خواهد رسید. در صورت داشتن شرایط خاص برای ارسال پس از ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

بله، ایران باتری موفق به کسب نمایندگی رسمی اکثر برندهای معتبر باتری شده است. تمامی باتری‌های موجود در ایران باتری همراه با گارانتی معتبر و مهر شده توسط فروشگاه ایران باتری برای شما ارسال خواهد شد.

خرید باتری ماشین

تعویض باتری در محل

شما می‌توانید باتری ماشین مورد نیاز خود را از طریق سایت ایران باتری و به صورت اینترنتی همراه با خدمات ارسال و نصب رایگان در محل خریداری نمایید. 

جهت مشاهده قیمت باتری ماشین و خرید باتری ماشین مورد نیاز خود بصورت تلفنی با شماره ۰۲۱۷۷۰۳۶۶۱۸ تماس برقرار نمایید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان، در محل مورد نظر شما حضور می‌یابند و خدمات مورد نیاز باطری خودرو شما را انجام می‌دهند. برای بهره‌مندی از خدمات حضوری نیز به آدرس فروشگاه ایران باتری مراجعه کنید.

 

به این مطلب چند ستاره می‌دهید؟
(تعداد رای: 33 - امتیاز میانگین: 3.8)